04 лютого 2017

ЗАВДАННЯ! "3-в-ряд: ЛІПНИНА"

Привіт наші дорогенькі!!!
Сьогодні ми хочемо запропонувати вам новий рецепт для рукодільної роботи)

Цього разу ОЕ - Ліпнина !
Додаткові елементи: дотси /дропси, стрази, серце, вирубка, стрічка.
Нагадуємо, що необхідно використати ОЕ та 2 додаткові елементи ( а можна і більше).

Тепер трішечки натхнення від запрошених дизайнерів:

Альона Шевченко
Рада можливості знову подизайнити для улюбленого завдання. Воно кожного разу так мене надихає, що мені хочеться використати всі запропоновані ОЕ. Ось і цього разу не змогла відмовити собі у задоволенні скласти всі можливі варіанти рядочків. По завданню я зробила м'яку шкатулочку з романтично-жартівливим настроєм. Вона має багато схованок, а завдяки сюрпризним секретикам ще й пахне сушеними мелісою і м'ятою. На створення шкатулочки мене надзвичайно надихав романтичний і витончений чіпборд WOODchic. Особливо припали до душі різноманітні рослинні завитки: "Квітковий завиток", "Листя і квітка", "Пікова гілка" . Трояндову тему підтримують чіпборд "Три троядни"  і "Ажурні троянди", а романтичності роботі додає "Конвертик".

Привіт всім! Я дуже рада бути запрошеним дизайнером в такому затишному і цікавому блозі. Завдання надихнуло мене на створення листівки для подруги. Хоч папір із зимової колекції та я намагалась створити трішки весняного тепла, додавши квіти, шеббі-стрічку, топпінги і гарний настрій. 
Мій рядок: ліпнина(рамочка з полімерної глини)+ дотси і дропси+ вирубка+стрічка. В створенні листівки мені допомагали матеріали ТМ Фабрика Декору - листи паперу з колекцій "Вінтажна зима" і "Smile of Winter", а також дотси "Білий" і "Какао" і прозорі скляні капельки.
Роботи від дизайнерів нашого клубу:

Свята закінчились... і тепер хочеться сонечка, квітів, пташиного співу,  пахощів свіжої зелені ... і ніжних почуттів.
Мій рядок - ліпнина - вирубка, стрічка ( серце, дропси :))

Так хочеться тепла, легкого аромату квітів та пурхаючих метеликів навколо)
Мій рядок: ліпнина -серце - вирубка
Надихнувшись завданням я вирішила зробити для себе настінний календар розміром 32*32 см, щоб прикрасити ним свій робочий куточок. Тому ту все що я обожнюю: яскравість квітів, і витонченість мережива, ажурність чіпборду від Scrap box.
А обовязковими елементами у мене є: ліплений ангелик і квіти, стрази, сердечка зі стразів і стрічка рожева, що виглядає з-під квіткової композиціі.
Свято, вeсeлощі, яскраві кольори —  нeвід'ємні атрибути свята.
Люблю, та дуже рідко роблю такі листівки. Мій рядок : дотси—вирубка— стрічка—ліпнина.
 
Didideira
Надихнувшись завданням, я створила ніжну листівку до дня усіх Закоханих)
Мой рядок: ліпнина-стрічка-серце

А тепер трішечки про подаруночки до цього завдання
Виробник чіпордів та різноманітних трафаретів та масок - WOODchic
надає переможцю СЕРТИФІКАТ НА 75 грн. 


Майстерня чіпборду Вензелик -  СЕРТИФІКАТ НА 75 ГРН 


-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.03.2017 року.

Нагадуємо, що призи м висилаємо по Україні безкоштовно.
Суть завдання: зробити рукодільну роботу з обов`язковим елементом ЛІПНИНОЮ та додатковими елементами: дотси /дропси, стрази, серце, вирубка, стрічка.

Ми сподіваємося, що надихнули вас на творчість і будемо раді бачити будь-яку  вашу роботу! 
Натхення вам та любові!  


 




7 коментарів:

  1. Дівчата,а куди роботи додавати ? ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Аналогічне питання?))) http://yatchuk.blogspot.com/2017/02/little-princess.html

    ВідповістиВидалити
  3. Дiвчата, я здаэтбся не правильно ссилку поставила #11. Ось правильна http://podarunok-duvo.blogspot.com/2017/02/blog-post_22.html?m=1.

    ВідповістиВидалити