04 грудня 2016

3-в-рядок - "Строчка"!!!

 Всіх-всіх вітаємо!
Сьогодні новесеньке-свіжесеньке завданнячко!
 
Тема "СТРОЧКА"

А ось і додаткові елементи:

мінімум 3 шари паперу, брадс, чіпборд, клякси, напис, штамп, гудзик, підвіска

Запрошений дизайнер - Наталья Дмитриева
Мне очень приятно быть ПД в такой интересной команде. Спасибо за приглашение!
По заданию у меня сложилась новогодняя открытка. Не могла удержаться и использовала почти все обязательные элементы из списка: машинная строчка, которую пустила по периметру открытки, бумажный многослой, чипборд-олень, брадс-сердечко, надпись, и немного фоновых штампов. В основе открытки совсем не новогодняя бумага Botany Summer от Фабрики Декору, которую я выбрала в подарок.Также использовала вырезанные можжевеловые веточки из той же коллекции. Все припорошила снегом, - деко-топпиногом от Фабрики Декору, чтобы придать работе зимнее настроение.
Євгенія Чунис
мій рядок: строчка - чіпборд - штамп ( ну і багатошаровість )

Флокса (Марина)
Так, так.. Не забувайте, що завдання Арт Клубу не тільки скрапові, а й рукодільні))
Це завдання мене надихнуло на свторення кухонного панно з вишивкою в стилі Кантрі.
Мій рядочок: строчка - чіпборд - надпис (вишитий рік).

Pioniya
Елементи завдання склалися для мене у чоловічу роботу, а саме - листівочку для Super Star :)
Використала всі обов'язкові елементи, крім брадс. Тож мій рядочок: Строчка (машинна і штампована) - 3 шари паперу - чіпборд - клякси - напис - штамп.

Сіправська Надія
У мене ось така різдвяна листівочка, трошки не звична, тому що за основу я взяла пивний картон, тому вона досить міцна. А все тому, що всередині є місце для фото на лівій стороні.
І в оцій листівці-фоторамці я використала такий рядок з елементів:
строчка - 3 шари паперу - чіпборд - надпис


Цього разу в мене склалася чоловіча листівочка до Дня Народження. Досіть стримана та лаконична, адже чоловіки - вони такі)
Мій рядочок: строчка-3 шари паперу-напис.

  Рядочок: підвіска- строчка-гудзик

ПОДАРУНКИ!
СПОНСОРИ ЗАВДАННЯ! Дякуємо вам!!!
Нагадаємо, що запрошені дизайнери гарантовано отримують приз від нашого спонсора.
(Умовою є лише використання отриманих матеріалів при виготовленні роботи для нашого наступного завдання ;))

А решту призів ми розіграємо серед усіх інших учасників з допомогою Randomus:
Виробник чіпордів та різноманітних трафаретів та масок - WOODchic
надає переможцю СЕРТИФІКАТ НА 75 грн.

Фабрика Декору - дає СЕРТИФІКАТ НА 100 ГРН

Майстерня чіпборду Вензелик - надає переможцю СЕРТИФІКАТ НА 75 ГРН
-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 01.01.2016 року.






4 коментарі:

  1. Девочки, спасибо за приглашение! У всех такая красота получилась!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Натлья, и тебе спасибо за сотрудничество ♥ Надеемся, еще не раз увидеть тебя среди участников задания!

      Видалити
  2. Отличное задание! Баннер покорил моё сердце!

    ВідповістиВидалити
  3. Дівчата, посилання на боковій панелі веде на попереднє завдання)

    ВідповістиВидалити