25 жовтня 2016

Натхнення з Скрапочкою від Флокси

Вітання усім майстриням! Запрошую надихнутись штампами від творчої студії "Sкрапочка", надіюсь мої роботи спонукатимуть вас до творчості.



Сьогодні я для вас підготувала кілька робіт. Перша - тег. Чорна основа з сонячними відтінками жовтого та зеленого. Як на мене ніжно та драматично. Чіпборди-гілочки я заембосила товстим шаром чорної пудри! Мерехтливий глянець на чіпбордах чудово доповнює цей тег, з ними він довершеніший.


Натспуна робота - ніжне сердечко з весняним зайчиком, квітами-листтям, ягодами. Чіпборд я фарбувала спреями з перламутром різних кольорів, серединку присипала золотим гліттером для додаткового блиску. Чіпбордова квітка лекго поєдналася з ботанічою композицією.





Ще хочу вам показати скрап-сторінку про мою маму, в якій для об*єму я також використала рамочку-чіпборд від Sкрапочки. Чіпборд пофарбовано в кремовий колір з мерехтливим перламутром, хоча б можна було й залишити його в первинному "деревянному" станні.





Використані матеріали:

Немає коментарів:

Дописати коментар