28 вересня 2016

Натхнення з Наталею Didideira та WoodChiс

Усім привіт! Сьогодні з вами Наталя Didideira, і я рада поділитися з вами своїм "невеличким"  натхненням, та хочу вам показати кілька робот з використанням чіпборду від нашого спонсора WoodChiс!)

Трошечки слів: по перше хочу написати про трафарети, у мене э кілька трафаретів від різних виробників, але точно можу сказати - що ці мені подобаються найбільше від усіх, працювати з ним одне задоволення!
Першою хочу показати листівочку до Дня Вчителя. Це листівка - експеремент, на фоні можно побачити використання трафарету, де я с початку нанесла прозору пасту, потім засипала золотою пудрою та запекла, а ще багато золотого чіпборду покритого золотою пудрою в два шари) Все дуже просто, а виглядаэ доволі богато)
Трохи детальок..



Друга листівочка теж до "Дня Вчителя" і теж з домішками золотого сяйва



Наступним хочу показати конверт для грошового подарунка)
 Раніше часто зустрічала подібні написи у штампах, і мені вони дуже подобаються, тому я ну ніяк не змогла пройти мимо цього чіпборду)


Зворотня сторона конверту..

А ще я зробила невеличку серію АТС - "Натхнення", де чіпборд виступаэ головною прикрасою)

 Трохи ближче..)
№1

№2


№3

Використанні матеріали:
  

Чіпборд "Квітка "
  

  

  

  

Сподіваюся мені вдалося надихнути вас на створення власних шедеврів, чекаэмо на ващі роботи у наших завданнях!)
Просмотр

2 коментарі:

  1. Наталья, спасибо за эту красоту! Как же ты здоровски все обыграла. И твой неповторимій стиль с нотками геометрии просматривается даже через цветочные мотивы.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибки большое, работать с чипбордом было одно удовольствие)

      Видалити