20 травня 2016

Натхнення з Майстернею СкрапШТАМПІНГ та Катею.

Доброго ранку усім, хто завітав до нашого блогу.
Сьогодні я буду надихати Вас із нашим спонсором - майстернею СкрапШТАМПІНГ.
Трішки напишу про самі штампи: я їх дуже люблю, адже виробники стараються завжди підстроїтись під бажання клієнта, щодо розміра, оригінальності штампів та й взагалі усього. 
По якості - то завжди отримую гарний, чіткий відтиск малюнку, який на 100% відтворений із заданого фото.
Та вже традиційно для мене - нові теги. 
Квіточки, метелики, чіпборди та спреї.  Все, що потрібно для літнього настро. 
Так-так, фон тега я зафарбувла саме спреями.
Квіти також наштампувала на завчасно зробленій заготовці акварельного паперу, яку я побризкала спреями.







Для своїх тегів я використала ось такий чудовий квітковий штамп


Гарного усім дня. 
Невичерпного натхнення.
А з вами була Катя.

2 коментарі: