09 квітня 2016

Великоднє натхнення від Вензелика та Наді

Привіт-привіт! Уже не так багато часу залишилось до Великодніх свят і ще є трохи часу зробити приємні подаруночки - листівочки для рідних і близьких людей. А чудовим доповненням для ваших листівок можуть стати свуяткові чіпборди від нашого спонсора - майстерні "Вензелик".
І цього суботнього вечора я вам покажу трішки своїх листівок більше схожих по стилю до чисто-і-просто.

Ось така листівочка і ніжною і делікатною лозою, яку я підфарбувала акварельними олівцями, додала золотого блиску спреєм, та нанесла місцями рожеві перлини.

http://venzelyk.com.ua/products/22663164

А у наступній використала чарівний Великодній кошик.
Його я теж трішки підфарбувала і додала золотого сяйва. А ще мені сподобалось розфарбовувати всередині чіпборду - яєчка і бантик.
http://venzelyk.com.ua/products/22663168

У листівках використала штампи іншого нашого спонсора - Cherrylana designs.
Ось такі у мене прості, але з частинкою душі, листівочки.
До скорої зустрічі!
Сіправська Надія

Немає коментарів:

Дописати коментар