18 листопада 2015

"КРИЛАТІ ФРАЗИ" - Щастя


Привіт, любі наші! Ми вже встигли скучити за вами. 
Після важких подій, що трапилися нещодавно, а також після декількох днів тиші, ми повертаємось до вас. З новими завданнями, новими натхненнями.
А сьогодні виходить нове завдання із серії "Крилаті фрази" на тему Щастя.
Коли в житті трапляються різні жахливі події, ми починаємо задумуватись над власним життям, починаємо його  більше цінувати, шукаємо підтримки близьких людей, шукаємо щастя.
 Щасливим є не той, кого таким вважають інші, 
а той, хто сам себе щасливим вважає. 
Публілій Сір


Осовний елемент - вираження щастя, що воно для вас означає.
Можливо для вас щастя це діти (дитяча робота), а можливо ви відчуваєте себе щасливим коли гуляєте під дощем (зонтик), або бути поруч із коханою людиною (романтична робота).

Усі люди прагнуть бути щасливими, однак для кожного існує свій прояв щастя. Для когось бути щасливим означає бути успішним, а для когось щастя в сім'ї, в дітях. 

Оце і є бути щасливим — знайти самого себе.
Г. Сковорода

Щастя полягає в тому, щоб займатися тим, 
до чого у людини покликання. 
Л. Толстой

Прекрасні роботи наших запрошених дизайнерів:
Щастя для мене - це свобода. Свобода від болю, сумних думок, страхів. Свобода іти, куди хочеш, і так далеко, як хочеш. Свобода бути тим, ким хочеш. Ті миттєвості справжнього щастя, які траплялися в моєму житті, були схожими на політ назустріч мрії і сонячному світлу.




Для мене щастя, це мій син. До завдання зробила сторінку. 
Використовувала текстурну пасту, спреі, штампи, бумагу різних виробників, брадси, шнур, чіпборд.



 І звісно ж натхнення від нашої команди дизайнерів:

Я думаю, що у кожного щастя своє. Але я просто впевнена, ща усіх матусь переповнює щастя, коли вони бачать вперше посмішку своєї дитини!
Саме тому для цього завдання створила конвертик для зберігання перших фото-посмішок малечі)




Для мене щастя - бачити дитячі усмішки, бачити їх усміхнені очі, зацікавленість - коли вони розгортають подарунки) Тому для завдання я вирішила зробити хлопчачу листівку до Дня Народження, барвисту та веселу, мені здається, що на ній навіть вуса посміхаються)



Катя
Щастя - це бути жінкою.


Найбільше моє щастя - це моя сім'я! Тому я завжди дуже радію, коли бачу як інші люди знаходять своїх половинок та одружуються, адже разом легше та веселіше)) Мій альбом якраз і створився для такої пари, яка нещодавно одружилась і в якої попереду ще стільки щасливих днів! 


Слон — Один из главных символов семейного счастья. Это символ мудрости, силы, терпения, процветания, супружеской верности, счастья. Слон-это ум, долголетие, мудрость, доброжелательность, сострадание. Один из главных символов семейного счастья

Для мене основа складова щастя - це кохання і розуміння між чоловіком і дружиною. Це завдання надихнуло мене на створення сторіночки з нашим весільним фото.



Martinka74
 Для мене одним з моментів, коли я буваю щаслива - спілкування з родиною. Особливо теплими є зустрічі із старшою донькою, адже вона живе своїм життям і бачимось ми тепер не так часто, як би цього хотілося...


А що робить вас щасливими? Навіть якщо це щось зовсім незначне, будемо дуже раді почитати ваші історії і подивитись ваші роботи на цю тему







Немає коментарів:

Дописати коментар