02 листопада 2014

"Три-в-рядок"-завдання №2- "Ялинка".

 Вітаємо вас, любі наші читачі!

Продовжуємо грати! І ми до вас з новим етапом нашої серії завдань «3-в-рядок»Суть полягає в зібранні прямої лінії з трьох заданих елементів та використанні їх у вашій скрап роботі.
Цього раз обов'язковим елементом є ялинка.
Звісно, багато хто з нас вже досить активно почав готуватись до найулюбленіших свят – Нового року та Різдва! І ми підготували для вас новорічні рядочки. Сподіваємось, що вам сподобається!


Отже, лінії, які можна скласти в цьому завданні:
Іграшка  Ялинка - Стрічка/шнурок
Зірка - Ялинка - Напис
Бусини/напівперлинки  Ялинка - Сніг/сніжинки

В цьому завданні ми приймаємо будь-які скрап-роботи: листівки, сторінки, теги, блокноти, альтер-скрап.
Завдання дійсне до 01 грудня 2014 року.

Спонсором нашого завдання є вітчизняний виробник скрап-паперу Евгенія Курдібановська, товари її виробництва ви можете купити в магазині "Скрапбукинг с Евгенией Курдибановской"
Або ж виграти у нас!


Робота нашого запрошеного дизайнера
По  заданию сложился конвертик для денежного  подарка.
Использовала: кардсток, скрапбумагу с тиснением, хлопковое кружево, ретрофото, высечки, декоративный цветок ручной работы, стразы, глосси акцент, бусину, глиттер, др.
Мои ОЭ: бусина, елочка, снег (снежинки)

А тепер натхнення від нашої ДК.

Завдяки скрапу різдвяний настрій у мене починається десь в жовтні, тому я уже активно готуюсь  до Нового Року! Вийшла у мене така листівка із засніженим будинком Санти, який уже спішить до Вас із подаруночками))) 
Використала лінію 
 Бусини/напівперлинки – Ялинка - Сніг


Ялинка безперечно символ свята Нового року! На цій листівці вона в мене на першому місці, прикрашала ії я за допомогою гессо, піску та чорнила, іграшку зробила за допомогою вощеного шнура; також на допомогу в оздобленні листівки мені прийшли  в'язана квітка, гранені камінці, брадси,   вирубка, різноманітний папір.
Мій рядок:
Іграшка  Ялинка - Стрічка/шнурок

 А цю крафтову красуню я зробила за допомогою шнура, напівперлинок, вирубки, мережива, чипбордової ялинки, на яку я нанесла гессо та мікробісер з пудрою, також мені допомогли гранені камінці, напівперлинки, відштамповка на кальці та імітація машинної строчки білою гелевою ручкою.
                         Мій рядок: Бусини/напівперлинки  Ялинка - Сніг/сніжинки

Для своєї листівки я використала картинку з новорічного набору Евгенії Курдібановської, а також папір з набору "Изморозь" - вона чудово підходить для зимових робіт. Зробила багатошарову листівку в стилі шеббі. 
Моя лінія
Напівперлинки-Ялинка-Сніг

У мене новорічна листівка, в якій я використала папір з колекції "Новорічні свята" від нашого спонсора, а також картинку. Моя лінія елементів - іграшки - ялинка- шнурок.



У мене склалась листівка. Моя лінія Бусини-Ялинка-Сніг




Приз буде розіграний за допомогою Рендома. Доставка Укрпоштою в межах України за рахунок спонсора.

Не забувайте про банер нашого завдання в ваших постах.
Чекаємо на ваші роботи до 1.12.2014 р.

Немає коментарів:

Дописати коментар